latviešu versija

Kad bērns ir izaudzis no bērna autiņos un joprojām saglabājas saspringts, bet vēl nav drosmes staigāt ar visiem tās pasākumiem, tam nepieciešams mazliet, ka viņa ceļojums ir pilns saldo skaitļiem un fantastisku rakstzīmju, kas palīdz viņam sekot viens virziens un pārliecinoši.
Šī kolekcija ir iedvesmojusi gribas par tēvu, kurš, nevar būt vienmēr blakus savam maz cilvēku, viņš izvēlējās rakstīt stāstus, kas ir jautri un kas sniegtu norādes, piemēram, kompass, zvaigznes vai bākas jūrniekiem.Lasījumā tos atradīsiet, ka fantāzija ir iegansts izmanto, lai atspoguļotu uz daudziem jautājumiem.
"Oļi manā kabatā"

Par bērniem slēpjas kaut kabatas: vai resursi, kas atvēlēti, lai kompensētu viņu brieduma trūkums, kad viņi pārsteidza grūtības.Tie ir nebūtiski oļi neuzskata, ka ļoti, bet cik daudz dārgumiem slēptās iekšpusē!Jums ir jābūt nedaudz iztēles, lai pārveidotu tos, jo bez šī ir tikai akmeņi, kas ir bezjēdzīgi.Cik daudz atšķiras pasaule kā redzams caur zēna acīs! Vairāk jautrs un bezrūpīgs, pat, ja lielākajai gribu viņam lielāka atbildība.Bet cik daudzi ir pārtraukta smaidīt liels un ir zaudējis visus smaidus, kas skumst pasākumus, aizpildot vairāk un vairāk asfalta ceļiem viņi devās!Zēns ir pārāk daudz iztēles tam izslēgt savus smaidus aiz pelēkā uniformā un pārāk daudz vēlmi spēlēt par nostāvēt sēdēja stūrī.Ja pasaule, par spīti visam, tomēr var smaidīt ir tāpēc, par laimi, vēl ir pilns ar bērniem, kas izsvīst to vēl naivs fantāziju, tādu, kas tikai zina, kā atbruņot skumjas no liela, tumšākas, lai kodols.
"Kurpes kas satur sūdzības"
Apavi ir pastaigas labāk, kājas uz un aizsargāti. Mazs zēns tagad uzzināju, ka viņa kāja aug nepārtraukti, tai katru gadu pirkt jaunu apavu izmēru.Veikala logi piepilda ar modeļiem visās krāsās un visās formās un cenām, ko noteikusi tās bieži vien ir tik liels, ka vecāku portfeļi nevar atļauties nopirkt.Tad jūs apgriezes un jūs atradīsiet, ka ir ietves, kas pakļauj Lords, uz provizoriski ierīkotajās stendiem veiksmes, daudz modeļu apavu pie lielā kaulēties.Kārdinājums ir spēcīga, lai nopirktu, un daudzi vecāki nav riskēt izjauktu ģimenes budžetu.Zēns laimīgi valkā savu jauno kurpes iegādāties vienu no šiem stendiem un pie 1. neviens paziņojumi. Pēc brītiņa, "ka gājienā tomēr viņš saprot ar bailēm, ka ik uz soļa viņš dara ar tiem jaunajiem apaviem tā vietā, lai dzirdes normālu creaking jaunu materiālu, kas pakāpeniski uzņemties forma kājām, skaņu, apavi ir līdzīgi vaimanāt, un vairāk kājām, vairāk viņi sūdzas.Tas ir it kā kurpes tika cenšas pateikt kaut ko, it kā slēpjot kādu noslēpumu savā ražošanā. Zēns mulsina. Pie mājas māte lūdz, ja viņš ir apmierināts ar savu jauno kurpes, viņš saka jā, bet kā ēna iekšpusē skumji, neapzināti.Tas liek gulēt, ka naktī ar domu: Ja šīs kurpes varētu runāt ar viņu, un paskaidrot, ko viņi saprot ar šiem strange kliedzieniem, bet kā viņi runā par pāri kurpju?Sapņi reizēm var būt burvju, jo, nezinot tiem, kas padarītu viņus, var arī sniegt apgaismojošo paskaidrojumus.Kad jūs guļat jūs darīt dažādas sapņus un pat nelīdzenām vai maisījumā, ja viens atceras tos visu dienu, tas būtu vienmēr nemainīga stāvokļa neskaidrību.That zēns, tomēr kādā brīdī, ka naktī viņš sapņoja dīvains cilvēks ģērbies savādāk, nekā viņš bija pieradis redzēt cilvēki dressed. Šis kungs, šķiet, ir Austrumu un aicināja viņu ienākt dīvainu ēku. Viņš nerunāja, varbūt tāpēc tā savādi valoda nebūtu saprotams, bet viņš izteicās, izmantojot žestus. Iekšā šajā ēkā bija pilna ar bērniem un pusaudžiem, gan vīriešu, gan sieviešu, visi aizņemti nestrādājošiem, viņa rokas bija šķēres, adatas un diegi, līmes un gabali no ādas vai plastmasas vai gumijas. Bet ne visi no viņiem smaidīja, daži raudāja un gandrīz, gandrīz klusumā, daudzi no viņiem sūdzējās, ar šo dīvaino kliedzienu viņš bija dzirdējis naktī pirms tā nāk no šiem jaunajiem apaviem.Tas bija tas nozīmēja, ka šie apavi un tāpēc viņš nav dzirdējis, kas valkā laimīgs.Šie apavi saistību portfelī viņa vecākiem bija izmaksās maz, bet kādam citam vidū visā pasaulē izmaksām bezrūpīgu bērnību. Un ka vienreiz zaudēja ne jūs atmaksāties ikviens.
"Mr Signorino Pienākums un prieks"

Zēns, kurš tagad sākās pirms dažiem gadiem iet uz skolu, viņš tikās abus laikā viņa dzīves laikā, un, tāpat kā visi pārējie, ir jau veikusi skaidru priekšstatu par to, kurš no diviem vēlaties.Droši vien, tomēr nav bijis tik daudz, lai saprastu, kādas sekas tie izraisīs.Mr nodoklis ir askētisks veids, lojāls un ievēro visus noteikumus un nav pārkāpj jebkad.The Signorino Prieks, tomēr, atšķirībā no noteikumiem nedzirdam viņus vispār un patīk iet savu ceļu, kas pārklāta ar visu savu brīvību.Apmeklējot tikai viens no viņiem nav iegūt ļoti daudz.Patiesībā tikai pirmā būtu ļoti labi, pildot savus pienākumus, bet bargā, kas iet ātri nodziest visu entuziasmu un lietas jūs darīt negribīgi, atspēkojot rezultātus.Tikai ar otro, vienīgās rezultātu, kas būtu bezjēdzīga.Ir grūti, bet saka, tā arī teica: "! Pienākums 1., tad prieks"Bērni un pusaudži ir jāmācās darīt viņiem šo noteikumu. Tikai tādā veidā jūs varētu apmeklēt gan bez kļūst garlaicīgi vai risku zaudēt redzesloka šosejas.Mājasdarbu jūs drīzāk izklaidēt un tikai pēc tam, kad ir jautri, jo tas būtu jādara!
"Ja jūs uzdevumus vienatnē"
Bērniem mājās no skolas un bieži brīnums, ja pat tad, ja vecāki atbilst, tie joprojām brīnos: "Kāpēc mēs vienmēr sniegt mājasdarbus?"Vecāki bija arī bērni un pat tie, kad tie bija, bija novietoti ar nokrāsu vilšanās to pašu jautājumu, ne informatīvajā tīklā par viņu vecāku atbildes.Tomēr drīz vien: Piezīmjdatori ir iespēja rakstīt savu burvju ar perfektu rokrakstu un pareizrakstību nevainojams, veikls, lai uzsvērtu, ka precīzi saskaņot virkni problēmu un dažādām operācijām.Bērni nav garlaicīgi darot savu mājasdarbu un skolotāji un pasniedzēji liktu tikai labs, ļoti labs un lielisks.Bet jums nav nogurstat bērnus, lai dotos uz priekšu un atpakaļ starp māju un skolu?Ar visām mapēm, piezīmju grāmatiņas, iespējams, iet tikai uz skolu, bet zēni turpina gulēt un spēlēt savās mājās?Beigās skolas karjeras tomēr diplomi, ja tie veiks piezīmjdatoriem un viņi vienmēr meklē darbu.Bet bērni, kas beigsies?Non lounging un spēles nebūtu iemācījušies neko, pat ja tie ir vīrieši un sievietes varētu kļūt, bet bezjēdzīgi, jo viņi var tikai darīt neko.Kādā ziņā viņi dzīvo?Uzdevumi tiek veikti, lai uzzinātu augt, lai pārliecinātos, ka neviens nekad aizmirst, ko tas ir saistīts, jo dzīvē nekas sliktāks nekā nezinādams, ko jums ir, un ko jūs varat darīt.Labākais veids, kā zināt, ir palikt apmācīti veikt savus pienākumus labākais veids.
"Mašīnas iepakojums"
Ir mašīnas, kas spēj spēlēt neatkarīgi vēlaties ar celofānu.The celofāns ir caurspīdīgs, taču papildus parādās cita aspektu, ne smarža, ne arī iespēja pieskarties pašu virsmu lietas, kas ietverti tajā.Tagad viss ir segts, it kā viss nevarētu pieskarties, baidoties, ka vairāk atkritumu prom steigā.Auglis izskatās skaisti, lai redzētu, bet, ja tas ir brīvs no celofāna iesaiņojuma, jūtas grūti un ja tas kož, šķiet, ir garša ir līdzīgs plastmasas, it kā plastmasas wrap pa virsmu kā arī pati caurstrāvoja vielas lietas iesaiņoti.Varbūt pat šodien cilvēki ir tik draudzīgi kā agrāk, it kā viņi bija apmetušies uz neredzamu plēvi, bet piepildīts ar vienaldzību: vienīgā lieta, kas patiešām ņem prom no saviem cilvēkiem!
"Līknes inversiju"
Ielas ir pelēka lentes savienot sadalīt pasauli sfērās. No tiem valkā baltas svītras, dažādos veidos, vairāk vai mazāk ilgi. Vidū, lai atdalītu dažādus virzienus, joslas parasti ir ilgstošs, bet dažreiz, ja tas nav bīstami, tiek pārtraukta.Uz sāniem ir pazīmes, ar lozungiem un simboliem, kas iespiestas dažādās formās. Tie, kas noved skolā ir iemācījušies jēgu visiem tiem īpašajiem vertikālo un horizontālo apzīmējumu.Tā visa jēga ir izplatīt ievērošanu noteikumu apritē kustības, bet bieži vien ir tikai cerība, bet daudzi autovadītāji acīmredzot diezgan nepaklausīgs.Tādā veidā, piemēram, kur centrā dominēja ar nepārtrauktu baltu līniju bija paskaidrojis, ka visiem būtu jāuzskata starp abiem virzieniem sienas nedrīkst pārsniegt nekādos apstākļos, vietā, kur tā veido līkni, kas neļāva Tiem, kas pretimbraucošos skatīties pāri, pēkšņi parādījās veidā plankumiem mašīnas, savukārt, nogriežot ceļu apgriezties, bet ar tādu dabiskumu, kas, šķiet, ir atļauts manevrs.Nelaimīgais, kas var notikt abos virzienos nevarēja palīdzēt, bet apstāties un ļaut taisni un beidza nepaklausīgu manevru.
"Mēs tā teikt"
Ja jūs nodot bērnus ieklausīties visu, ko viņi saka liels, varētu pamanīt, ka daudzi no viņiem izteikties ar vārdiem, ik tik bieži atkārtotie izteiksmes, tik daudz tā, ka pildīšanai no nesamērīgi attiecībā pret tiem dodot savas runas klausītājam liekas, ka jums tiek konfiscētas domas.Tā notiek īpaši tiem, kas saka lietas, nevis atrast pareizos vārdus brīdi turpināt linearitāti runas jūs lietojat mazos pārtraukumus, kuru laikā tā vietā, kluss, otra puse atzīstot viņa grūtības, mēģinot garīgi fonēmām, izvirza lēciens un Mirkli vēlāk saruna turpinās līdz.Dzirdēt šos cilvēkus par pārāk ilgi tas piepilda ausis sava loma, bet jums ir jābūt pacietību, lai augtu līdzekļus, lai pārvarētu daudzi šķēršļi un grūtības, un tas vienmēr ir vieglāk redzēt kļūdas citu nekā to pašu. Katrs cilvēks šādi savu ceļu un palīdz jums pārvarēt šķēršļus, ar atbalstu, kas ir, pat ja tie ir kruķus tulkojamo vārdu skaits: svarīga lieta ir tā, ka tas to var izteikt citiem.
"Aina no pasaules"
Ir tik daudz automašīnu degošs, vienu skaistāku par šo palaist uz ceļiem, kas ietilpst ar milzīgo ainavu.Tālruņa numuru un šūnu tālruņi ir zvana visu laiku.Konservēts tuncis nemāk, fiziska vai olīvu eļļu.Mazgāšanas līdzekļi mazgāšanai viss ar vieglumu.Mēbeles par pazeminātām cenām, kas jūs pull tos atpakaļ. Matrači, kas dos savu gultu, ja Jums telefons.Laimīgi cilvēki, ja jūs aizdot naudu, jums ir nepieciešams atmaksāt pa daļām komfortablas.Visas purgers ja jūs apber ar vietējo notekūdeņu bloķēšanos.Iziet uz pārdošanu visām gaumēm no akmeņiem līdz ar matu dalībnieku cry slēdzenes.Bankas, kas reklamē savus piedāvājumus.Lielveikali pie zemākām cenām.Avīzes jums apjomus dažādām lietām, bet visi vienlīdz pievilcīgs.Tas viss pēc dažām minūtēm, īsa pauze filma jums bija skatīties. Tagad, ka jūs esat aizmirsuši tagad sākas kaut kas tas bija, un es gandrīz gribētu, lai izslēgtu televizoru un miega režīms sagrupētos sagremot visus attēlus, ka esat bloķējis skatu.
"Rotaļlietas šodien"
Šajā pasaulē, kas darbojas, nav atļauts pat bērniem apstāties un domāt un izgudrot rotaļlietas.Tie ir gatavi-built un vienkārši gaida, ko iepērk.Iepakojums ir skaisti, bet tad, kad Atvērt tā ir maz ticams, ka to saturs ir iespēja patiesi stimulēt iztēles.Tas viss ir izklāstīts jau, instrukcijas arī saka: "Šī rotaļlieta jālieto tik un tā!" "Jums ir virzīt šīs pogas šeit un tur!" "Fun nāk ar laiku, kad stājās mehānisms labi!"Bet cik daudz bērnu joprojām paliek tik pēc Ieslodzījuma visās takās, sāls mehānismiem un nolaisties, kāpelēt un apgriezties, braukt un aizbēgt, kā arī pārtraukt lekt?Tiem, kas patiesi augt savu refleksi, bet tiem vien nepalīdzēs viņiem domāt!
"Zēns, kurš ēda H"
Tēmas ir Itālijas bērnu braucienu laikā, par kuriem viņi ir aicināti. Savu iztēli trako staigāt visus ceļus, kas paver līdz šim. Domas steidzas izkļūt no savas galvas un lejot visas pirkstiem tikko spēj pin uz lapas. Pildspalva steidzas un virzās uz augšu un uz leju pa kreisi un pa labi šos domas vērā rakstveida teikumos tik apturēts.Bet kā tas ir grūti sākumā, lai pārliecinātos, ka šīs frāzes ir nozīme un tie visi vienā domu. Cik atkārtojumus vārdiem un cik daudzi no viņiem siltumu rakstot kaut ko pa ceļam ir zaudētas.Mazs zēns biju izsalcis, kad viņš rakstīja tēmu, bet nebija ne laika, vai kaut ko ēst. Domas, kas nāca prātā, bija daudz, un rakstīja tos visus pēc kārtas, bet katru reizi, bads bija dzirdējuši bez redzējis, un viņš ēda, H.Kāpēc H?Jo viņš bija mācīts, ka viņi bija mēms un košļāt tos un nenāk klajā ar troksni.No galotne tēma, visi pildīti ar vēlāk, un pēc tam gandrīz bez komatiem un periodiem.Bet skolotāja vienkārši nesaprotu, kāpēc labojums visiem darbības vārdiem ir pirmā persona vienskaitlī un daudzskaitlī nebija H.
"Licence uz mūžu"
Tēvi un mātes ir svarīga loma viņu dzīvē: nodot to, ko viņi ir iemācījušies viņu bērni, lai viņi varētu vadīties līdzsvarotu un pārvarēt visus šķēršļus pa ceļam tiks atrasts.Tas nav viegli būt vecākam, jums ir iespējams kļūdīties, pat piespiedu kārtā, un tad saņemt nepareizu uzvedību saviem bērniem.Nav skolas, kas paskaidro, kā rīkoties un ko teikt un nav vecāks ir vienāds ar otru, kā bērni, kuri visi ir atšķirīgi.Varbūt tas būtu nepieciešams vairāk pacietības par daļu no visiem, gan tiem, kas mēģina mācīt, nekā mēģināt mācīties.Tas nav viegli pieņemt šo licenci un eksāmeniem nekad nebeigsies.
"Bērni, tai ļaujot ierīci"
Dažreiz daba padara jokus un bērni nonāk neapzinoties īpašās mutēm. Viņi neapzinās, un ja ir vecāki, onkuļi, vecvecāki, skolotāji un klases biedriem.Tas ir, kad jūs iet zobārstu, kas nāk no problēmas ar zobiem. Jo tie nav burvji, ne problemātiski, bet meklē labu smaganas un zobi, kas ir virs un zem, zinu, ka jūsu mute kļūst gatavi saprast, pat pirms tas ir gatavs.Ja mēs gribam teikt, ka ierīce nav tādēļ, ka zēns nav pacelšanās viņa: iztēle, lai to izdarītu, par laimi, netrūkst, bet, jo, kad jūs sakost, jūs, iespējams, saskārās ar grūtībām, kuras nav pat zināms.Ierīces mērķis ir palīdzēt muti veidot harmonisku, paužot labu sakost.Svarīgi ir tas, ka jums vajadzētu baidīties: mērierīce nav nekad ēst jebkurā, arī ne reizi iekost.Jums nevajadzētu veikt uz visiem laikiem, bet tikai uz brīdi laikā.Tā ir taisnība, bērniem un pusaudžiem ir ļoti atkarīga tagadnē un nākotnē, šķiet tik lēns, lai domāju, ka nekad nāk. Priekšā ir izredzes justies pilnīgi triecienu nosacījumu un nav pat novērtēt nepastāvība.Bet valkājot tas ir tikai produkts, kas jums palīdzēs jūsu zobi iztaisnot savas pozīcijas, lai košļāt labāku dzīvi nākotnē.Tas nav svarīgi, ja tie, kas nav nokļūt ir jautri dziesmas, bērni uztur savu aprīkojumu mutē viņi zina, ka, ja viņi vēlas, vienkārši pievienojiet savas ausis, aizvērt acis un iedomāties peld, it kā tie, kas bija spējīgi mutē loči lidot un izmēģinājuma tos caur nodevīgs vētras un pavisam negaidītā svārstībām.Kas nepatīk, tos mutē, var kādreiz sapnis vadīt tos?
"Mazulis ar Limp r"
Skolā viņi māca visiem bērniem vēstules rakstīt un pateiks taisni, ar statņiem un visi lēmumi bez vilcināšanās, no A līdz Z, caur patskaņu un līdzskaņu.Un nav bērns, kurš ir apņēmies saglabāt to squarely uz viņas vēstulēm.Bet tur bija, kurš kā bērns puika, pat ja tā apņēmās saglabāt taisni, kas rakstīja vēstules un pēc tam lasīt vai teica, nebija kā viens no tiem varētu glabāt to taisni.Tas bija R, bet ļauns r tā, ka, pat ja rakstīts avīzē stingri, kad viņš mēģināja pateikt viņš paredz ērtas pusi.Nebija nekādu šaubu: tā bija pelēcīga Rs.
"Cik ir grāmatas"
Skatoties tos no tālienes, visiem ierindots uz grāmatnīcās vai bibliotēkās plauktos, šķiet līdzīgas, ja ne tāpēc, ka daži ir lielāki un vairāk krāsains, gandrīz neatšķiras.Nedaudz 'Kā cilvēki skatoties no aizmugures, un izskatās līdzīgi no attāluma, tad viņi visi izskatās vienādi. Gribu zināt, persona, jums ir meklēt, saskaroties un zinu, jums ir pārlūkot apakšā domām, runā, un saņēma atbildi.Par grāmatas ir darīt to pašu.Vienīgā atšķirība ir tā, ka tie ir sava balss, vārdi, tomēr ir viss rakstīts un tā apbruņo sevi ar pacietību un lasīt lapas, kas ir iekļauti starp divām malām ar vāka, grūti, ka 1. jums neticu Jūs vēlaties atvērt acis ziņkārīgs puika.Grāmatas ir burvju: ja mazulis sāk atvērt un lasīt tos, iegūstot savu sākotnējo slinkumu, jūs drīz saprotam, ka lasīšana ir tikai atšķirīgs veids, kā ceļot.Visi bērni ir gatavi ceļot un pagrieziet grāmatas lapas ir vienkāršākais un lētākais veids, kā to darīt.Nav vecāks var pateikt nē, lai mazulis, kurš vēlas lasīt grāmatu.Patiešām, viņš varētu atrast laiku, lai lasītu un tā vietā viņš ir palaist, tiešām, diemžēl, nav starp vārdiem.
"Caurums ozona"
Tas nav tas pats, kad urbšana pie velosipēda riteni.Viņam mācīt bērnus skolā šodien.Ozons atrodas augšējā atmosfērā un lomu, ko jau neskaitāmus Millenia ir filtrēt saules gaismu, ļaujot mazāk kaitīgs dzīves lietām.Tās slāņa sarukšana, tomēr arī pieļauj vairāku kaitīgu starojumu, lai iet, ar sekām, ka tagad var tikai iedomāties.Mēs cenšamies atrast risinājumu gadu desmitiem, bet jūs nevarat panākt vienošanos par to, kā iejaukties, bet klimats palielina viņa tantrums.Vienkārši ielieciet plāksteri uz cauruma, cilvēce tiks saglabāti, bet tie, kas izdodas no plākstera tik liels, un kā mēs to tik augstas?
"Bērni ir raksturs"
Ir daudzi cilvēki, kuri, visu vecumu, lai justos droši, viņiem ir nepieciešams identificēt ar grupu atzīt un zināt, viņi pastāv. Bez kāds around kurš ir ģērbies līdzīgi, un runā un žesti līdzīgi, nav balss, bet paliek mēma, diemžēl ietin viņu mēteļi.Es esmu dziļi nedroši, un pārvarēt savu nedrošību, viņi noslīcināt masā.Masu, tomēr ir bezveidīgs, ļoti nestabils un nav rakstura, bet ir liels trūkums: tas ir gluži stulba, pietiekami ievērot, pārāk burtiski, pat visvairāk bezsaturīgs paziņojumus, kas tiek izrunāti.Ja jūs ieradīsieties ļaut citiem diktēt gribas, jebkurš diktators var manevrēt un padarīt tos darīt un uzskatu, ko jūs vēlaties.Par laimi, cilvēce ir daudzveidīgs un ka ir tik daudz bērni, kuriem ir savs raksturs un neļaus sevi ietekmēt ar visu, ko viņi māca, bet mācīties, lai novērtētu to inteliģenci.Tie būs rīt, kas pateikt cilvēkiem neizmantot masveida visu, kas tiem sacīja, bet iemācīties domāt katrs ar savu smadzeņu.
"Lielais vienmēr ir taisnība?"

Zēns, kurš joprojām iešana uz redzi, pamatojoties uz saņemto citu mācību vēl nav pilnībā spēj sekot savām kājām un ir uzmanīgs, lai viss, kas teica, jo viņam apkārt pasaule vēl nav zināms.Tieši šī iemesla dēļ salīdzina visu, ko viņi ir teicis, un tas ir viegli atrast daudz pretrunu.Pieaugušajiem parasti apjucis un pateikt daudzas lietas, kas ne vienmēr sakrīt, un, ja to visu pēc kārtas, zēns būtu daudz vairāk iemeslu lamāt.Galvenais paredz noteikumus, bet dažreiz ir 1. nav tos ievērot.Bērniem tas ir nepareizi, jo tie vienmēr prasīja sekot pavedienu un parakstīt garlaicību.Bet, ja bērns bija svilpe un svilpe kad liela kļūda, varbūt visi vairāk traucējošos izgaist un visiem piekrītu, ka vajadzētu būt.
"Tā kā mājas apmesties?"
Jaunās mājas, tikko uzcelta, visi skaisti, ar līdzenām sienām un bez plaisām un grumbiņas vai plaisas.Bet jaunas mājas, kad jūs pērkat, tad viņi ir arī apdzīvotas!Cilvēki dzīvo namos, piepildīta ar mēbelēm un drēbes, trauki, podi un brilles, apavi, grāmatas un daudz ko citu.Visas šīs lietas ir svars un katru no tām, saskaita kopā, šie svari ir jauka svara.Mājas ir izgatavoti, lai izturētu svaru cilvēkiem un visi to mantu tie likts collasCilvēki, tomēr nav izrotāt savas mājas tāpat un tad mājas vēl joprojām piesātināts ar tādu pašu svaru.Turklāt par māju pamati nav identiski vienādi zemes visos punktos.Eventually kas notiek ir tas, ka mājas, kas padara pūles, lai atbalstītu svaru tās iedzīvotājiem, pēc kāda laika intervālu, kurā vilkšanā no nelielas plaisas vairākās vietās, jo īpaši, ja pūles, lai dzirdētu.Bet nav jāuztraucas, jo mazo korekcijas ir normāli un visas mājas to pazīmes, tāpat kā cilvēki, kad iekraušana iepirkumu somas vai pienesumus ūdens un viņu muskuļi ir visi stiepē, lai atbalstītu centienus.Mājas, tomēr, atšķirībā no cilvēkiem, ne sviedri un svaru, ja jūs uzņemt, kamēr cilvēki dzīvo tur un nav redzējis reālu mājās no cilvēkiem, kuri sūdzas, ka viņi tur iekšā.
"Lai kļūtu liels"
Mēs zinām, ka mums aug, bet ne katru dienu, mēs diez vai realizēt to. Ja paskatāmies apkārt mēbeļu mēs redzam viņus ir nedaudz mazāks, bet mūsu acis tiek izvirzīti.Mēs baidāmies vēl nezinu, kas mums būs, un mēs pieķeramies kā Alise, taču mēs neesam pudeles, kas satur šķidrumu sarukt.Mūsu rotaļlietas padara mūs uzņēmumu, bet maz "laika, lai kļūtu skumji, jo mūsu spēle sāk veikt to nošķir.Tas ir tik grūti būt vidū un skatīties kaut ko, ka jūs nezināt.Mūsu vecāki ir ātri runāt, bet tie jau lielāki un kad viņi bija mūsu vecumā ir zaudējuši atmiņu. Gada viedoklis, ar kuru mēs skatāmies kautrība nepadara tos par objektīviem: tie ir visvairāk nepacietīgs no mūsu aug un vēlētos, lai mēs saprastu visus savus vārdus.Mēs nesen sāka rakstīt un vēl neesat mēs darīsim savu jēgu, daudzi no tiem slīdēt uz nesaprotami, bet viņi tic slikti mūsu nebūs saprast tos un nesūdzas pastāvīgi praktizējis un lempīgs kustības mūsu domas joprojām ir mazs.Viņiem viss ir vienkāršs, bet tie jau ārā!
"The Tooth Fairy un piena Befana"


Kad bērns tiek izņemts tikai no viena zoba, viena no piena, ka kādā brīdī sākat dejot ar neviens pateikt viņam to darīt.Zēns tomēr bija bažas, ka nakts būs caurlaide Befana nodot dāvanas bērniem un pusaudžiem, nebūtu riskanti uz Zobu feja pats doties uz mājām ar puisi, kurš bija zaudējis savu piena zobu?Un ja viņi sadūrās tumsā nakts?La Befana ar savu maisu, pilnu ar saldumiem un oglēm, ar slotu rokā un pelēm, kas bija atstājis savu dāvanu un gribēja prom ar zobu.Zēns, baidoties sekas šī sastapšanās, uz plīts virtuvē, pa labi ar kapuci, atstāja zīmējumu, lai brīdinātu Zvaigznes diena, kas bija arī pele.Zēns nezināja, ka tumsā Zvaigznes diena nevarēja redzēt daudz Tovakar bija aizmirsis viņa brilles mājās. Viņš bija redzējis savu plānu un, tāpat kā viņš mēģināja uzkāpt ar kapuci, viņš sadūrās ar peli uz leju tur.Par laimi, neko nedaru: tikai laba skandāla. Nav tie notika, lai apmierinātu bieži, jo pele darbojās visu gadu, lai visu bērnu namu novilka savus zobus un ne tikai naktī, viņš pagrieza Zvaigznes dienas.Varbūt, pēc pagrieziena uz gaismu, ir bijusi laba čatu un varbūt ir redzējuši zīmējumu un labi patika.Tas viss zēns, kurš bija, ka zīmējums, es varu tikai iedomāties, jo viņš nekad nav redzējis, ne peli, ne Zvaigznes dienas.Ja dāvanas ir skaisti, varbūt tās dizains ir ļoti līdzīgs!
"Serving seju!"
Mazulis būtu kādreiz vēlas smaidīt, pat ja tas nav īsti taisnība, ka viņš dara.Skolā, tad, lai šķebinošs lietas notiek, lai pastāstītu viņai, ka jūs diez noticēt.Kāds nodarbības skolotāja angļu, varbūt tāpēc, ka viņš bija garlaicīgi vairāk nekā parasti, konstatēts nekas labāk darīt, nekā spēlē ar šķelto galu, krāsas un palaist uz skolotāju, izmantojot priekšrocības, elastīgumu lineālu un nedaudz zem tās deguns, bez viņas noticing.Kad krāsas gals ir pārsteigusi pie acs, bet, ja viņi ir pamanījuši. Nekavējoties viņš mēģināja to peer darbība ēna, kas palīdzētu studentiem redzēt vaininieks acīm.Bet visas acis bija taisni un labi redzēt viņu acis, kas nav grumbu, viss izņemot bērnu, lai slēptu savu kautrību, kad viņš prasīja, vai tas bija viņam, nevarēja apstāties smaidīja.Skolotājs, nedaudz "tika ievainots, iedomājoties, ka bērns ir kaut ko darīt ar to, kas bija noticis ar viņu, uzstāja uz aptauju. Vairāk un vairāk bērnu apšaubīja viņam viņš nevarēja pārliecināt viņu, ka viņš nebija nekāda sakara ar to, kas bija noticis.Skolotājs bija tur galu krāsas, kas bija skāra viņu, sakot, ka tas bija tests, bet nebija domājis, vai viņa aizdomas bija pareizi.Bērns bija prom no krēsla un stūris, kas izveidota saskaņošanu ar savu galda krēsls, kas ir grūti iedomāties, ka viņš varētu veiksmīgi hitting skolotāja.Bet naivi izpausme bērna sejā bija piepildīta šo trūkumu no skolotāja, kurš uzstāja, draudot samazināt savu reitingu un vēlas ziņot, kopā ar saviem vecākiem, ja nākamajā dienā līdzīgs negadījums noticis acīm.Tas viss bija vaina seju, seja nav spējis novērst.Īstais vaininieks bija priekšējā rindā, tieši zem deguna no skolotāja, no vietas, kur viņš nevarēja garām zīmei viņa bija izvēlējušies pārvietot rīta monotonu.Viņš smējās, ļoti nopietni, un tas bija ļoti labi pie izjaukt.Ar lineālu krāsa no gala sadalīti un ātri paslēpa viņus zem sava galda, pirms skolotājs varēja redzēt.
"Magic Pen ir Angelo"
Zēns bija ko teikt un rakstīt, bet pildspalvas, ka viņa vecāki deva viņam skolā, maz ", jo viņi baidījās, ka, ja zaudēja, mazliet", jo tie redzēja, ka mēs spēlējām nepareizi, nevis kaut kā, es nekad wrote labi, un bieži izraisītās grūtības rakstveidā.Tas bija grēks, viss viņa vēlme rakstīt bija sēkļa galā viņa pildspalvu.Gada Itālijas kaislību skolotājs ieraudzīja viņu, lai gan viņš bija vienmēr par savu un par spīti visiem pareizrakstības kļūdas, kad rakstot, ja tas tika nodots vieglumu, kad viņš runāja vārdus bieži vien bija kodolīgs.Kādu dienu viņa iedeva viņam pildspalvu. Bez redzams citiem skolēniem, sacīja, ka ir pildspalva un kad viņš izmantojis kādu, bija to darīt gudri un saprātīgi, jo tas bija mazliet "burvju. Nekad nav radījusi problēmas rakstiski un, šī iemesla dēļ, pirms rakstīšanas, viņš bija domāt ļoti rūpīgi par to, ko viņš nozīmēja, ka viņa nonce būtu domājis divreiz par to rakstīt.Bija jābūt uzmanīgiem, kā viņš domāja vārdus, jo viņa būtu rakstīts vārds vārdā, tāpat kā viņš gribēja.Bet viņš bija domāt par to tiesībām, bez ēšanas, un jo īpaši ar burtiem "h" un patskaņi vai "l" pēc "g". Turklāt vairs nevajadzēja rakstīt "C", nevis "q", vai otrādi.Burvju pildspalvu, ka bija arī ļoti jutīga un nevarēja stāvēt bērniem, kuri domā vārdus nepareizi.Ja tas bija pievērst uzmanību, lai tas viss, divas no tām kopā veidotu skaistu pāris un ir bijušas daudzas labas atzīmes līdz gada beigām, un varbūt arī ārpus.
"Pedālis viss viena"
Zēns, kas vienmēr apmeklēja fiksēt kurpes kurpes, nereti pat slamming durvis, viņa zeķes slipped tos mums, cik vien labi iespējams, dažreiz noliekusies viņa kurpēm. Kad pienāca rīts atkal ņemt tos, tad viena no divām regulāri bija aizgājuši, un mazulis bija pāris tīras zeķes.Tas bija līdz viņas māti doties meklējumos zaudēto zeķes dažādās nozarēs kurpes, pirms jūs nodot netīras drēbes mazgājies veļas mašīnā.Labāk vai sliktāk, un agrāk vai vēlāk viņi vienmēr atrada viņa zeķes.Bet tad, kad pāris zeķu, kā viņš mēģināja noskaidrot kasēm tikai viena un ka tikai bija noteikusi veļas mašīnā mazgāt.Kad tas bija nožuvusi, pēc tam likts uz apģērbu līniju, ka tikai viņš ieliek atvilktnē tīru zeķes.Otrs nav dzirdējuši no jauna vairākus mēnešus.In atvilktnē, tīras, vienmēr gaida tucked pakājē zēns, bet kā tas varēja notikt, jo tad mazulis būs jāiet apkārt ar kājām bez zeķe?Sodīt savu neuzmanību, paietu viņam!Beidzot kādu dienu, kad tā meklēja ilgāk, māte, skatoties caur kurpes, un mēģina pārkārtot tos labi slēptā durvīm pēdējā kurpes, bija viena no zaudēto zeķu rokās vairākus mēnešus, un, visbeidzot, liek to mazgāšanai mašīnas mazgāt.Pēc izžāvēšanas, pinned viņam gandarījumu atvilktnē, beidzot ar otru.

Nessun commento:

Posta un commento