հայերեն տարբերակը

Երբ երեխան outgrown իր մանկություն է եւ դեռեւս մնում են ամուր, բայց դեռ չունի համարձակություն քայլում իր բոլոր քայլերը, ապա այն պետք է մի քիչ, որ իր ճանապարհը լի է քաղցր գործիչների եւ ֆանտաստիկ նշանագրերը, որոնք օգնում են նրան, որ հետեւել մեկ ուղղությամբ, եւ այդ հուսադրող.
Այս հավաքածուն, որը ներշնչված կամքի հայր, ովքեր ի վիճակի չեն լինի միշտ կողքին իր փոքրիկ մարդու, նա նախընտրեց գրել պատմություններ, որոնք հետաքրքիր եւ զվարճալի է, որ փոխանցել տեղեկանքներ, ինչպես կողմնացույց է, աստղ կամ beacons համար sailors.Ընթերցանություն նրանց կգտնեք, որ ֆանտազիա մի պատրվակ օգտագործվում է անդրադառնալ բազմաթիվ հարցերի շուրջ:
«Այն pebbles իմ գրպանում է

The գրպանները of երեխաների ընդհատակում գտնվող ինչ - որ բան են ռեսուրսները սահմանված կողմ է փոխհատուցել իրենց անհասունություն, երբ նրանք Զարմանք դժվարությունները.Նրանք աննշան pebbles չի կարծում, որ մի մեծ, բայց քանի գանձերը թաքնված ներսում.Դուք պետք է ունենա մի փոքր «երեւակայությունը փոխակերպում դրանք, քանի որ առանց այդ կան միայն քարեր, որոնք անիմաստ.Որքան տարբեր աշխարհը, ինչպես երեւում է աչքերով մի տղայի. Ավելի ուրախ եւ carefree, նույնիսկ եթե մեծ want նրան ավելի պատասխանատու.Բայց ինչպես շատերն են դադարել է ժպտալ մեծ է եւ կորցրել է բոլոր ժպիտներ, որոնք տխրում քայլերը, լրացնելով ավելի ասֆալտին ճանապարհների են ճանապարհորդել.Մի տղա ունի, չափից ավելի երեւակայությունը, որ փակել է իր ժպիտներ պատի հետեւից գորշ համազգեստով եւ չափազանց մեծ ցանկության խաղալու համար կանգնել դեռեւս նստած է անկյունում.Եթե ​​աշխարհը, չնայած ամեն ինչից, դեռ կարող է ժպտալ, որովհետեւ, բարեբախտաբար, դեռ լի երեխաներին, որոնք են արտադրել իրենց ավելի միամիտ երեւակայությունները, մեկ, որ միայն գիտե, թե ինչպես պետք է զինաթափ the տխրություն մեծ, darkened է հիմքում.
«Այն կոշիկներ, որոնք պարունակում են բողոքները»:
The կոշիկներ են քայլում, ավելի լավ, ոտքերը լուսաբանել եւ պաշտպանված: Մի քիչ էլ տղա, հիմա իմացա, որ նրա ոտքը աճում continuously, ապա այն պետք է ամեն տարի գնել նոր կոշիկ չափը.Խանութը պատուհանները լցված են մոդելների բոլոր գույների ու չափերի եւ գների սահմանված բոլոր նրանց կողմից հաճախ այնքան բարձր, որ պորտֆելները են ծնողները չեն կարող թույլ տալ գնել.Հետո շրջվում են, եւ դուք կգտնեք, որ կան մայթերով that the Լորդերի բացահայտել է, ժամանակավոր փոխարինող բանծ միջոց ախոռներ հաջողություն է, շատ մոդելները կոշիկ է մեծ սակարկության.Գայթակղությունը ուժեղ է գնել, եւ շատ ծնողներ չեն ռիսկի upsetting ընտանեկան բյուջե:Տղան ուրախությամբ հագած իր նոր կոշիկներ գնեց մեկը, այդ ախոռներ, իսկ սկզբում ոչ մի ծանուցում. Որոշ ժամանակ անց, 'that քայլել, սակայն, նա գիտակցում է վախ, որ ամեն քայլի հետ, նա այդ նոր կոշիկ, թե լսելով բնականոն creaking նոր նյութ, որն աստիճանաբար վերցնել ձեւը նրա ոտքերին, ձայնը that Shoes նման են գանգատ, ու քայլում, այնքան նրանք բողոքել.Դա, ինչպես նաեւ եթե կոշիկներ փորձում էին մի բան ասել, քանի որ թաքնված մի գաղտնիք իրենց արտադրության. Տղան շփոթված է. Մայրը տանը հարցնում է, եթե նա գոհ է իր նոր կոշիկ, նա ասում է, այո, բայց որպես ստվերի ներսում տխուր, unknowingly.Այն դնում անկողին այդ գիշեր մի մտքի `եթե այդ կոշիկները կարողանային խոսել նրա հետ եւ բացատրել, թե ինչ են նշանակում այդ տարօրինակ աղաղակներ արձակելով, բայց ինչպես են նրանք խոսում են մի զույգ կոշիկ:Dreams երբեմն կարող է լինել կախարդական որովհետեւ, unbeknownst նրանց, ովքեր կատարել դրանք, կարող է նաեւ տրամադրել illuminating բացատրություններ.Երբ դուք քնում եք անել տարբեր երազները եւ նույնիսկ կոտրված կամ խառնել, եթե մեկը հիշում է բոլորին օրը, դա կլինի միշտ է անընդհատ վիճակում շփոթության.Էդ տղան, այնուամենայնիվ, ինչ - որ պահի այդ գիշեր նա երազում էր տարօրինակ մարդ հագած տարբեր կերպ, քան ինքը սովոր տեսնել մարդիկ հագնված: Այս տղամարդու թվում էր լինել Արեւելյան եւ հրավիրել նրան մտնել մի տարօրինակ շենք. Նա չի խոսել, թերեւս այն պատճառով, որ իր տարօրինակ լեզուն չէր հասկանում, բայց նա իրեն է ժեստերի. Inside այս կառույցը լի էր երեխաների եւ դեռահասների համար, թե տղամարդիկ եւ կանայք, բոլորը զբաղված է աշխատում, նրա ձեռքերը իր ուղղիչներ Մկրատներ, ասեղներ and խնդրում ենք, սոսինձ and կտոր Կաշվե կամ պլաստիկ կամ ռետինե. Բայց ոչ բոլորն էին ժպտում, ինչ - որ լաց լինելով գրեթե, գրեթե լուռ, շատերը բողոքեցին, որ այդ տարօրինակ լաց էր լսել գիշերը, մինչեւ իր գալը այդ նոր կոշիկներ.Դա նշանակում է, որ այդ կոշիկ, ուստի ինքը չի լսել է հագնում երջանիկ.Այդ կոշիկներ է պորտֆելի իր ծնողների մոտ արժե մի քիչ, բայց ուրիշին կես շուրջ համաշխարհային արժեքի մի carefree մանկության Եվ այդ մեկ անգամ կորցրել չեք վճարել որեւէ մեկին.
«Պարոն Signorino պարտականությունը, եւ հաճույք»:

Մի տղա, ով այժմ սկսվել է մի քանի տարի դպրոց գնալ: Նա հանդիպել է նրանց երկուսի ընթացքում օր եւ, ինչպես բոլորի, արդեն հստակ պատկերացում կազմել, որից երկու Ձեր նախընտրած.Հավանաբար, սակայն, չի ունեցել այդքան հասկանալ հետեւանքները, որ նրանք բերում են իրենց հետ.Պարոն պարտականություն է խիստ բարի է, հավատարիմ եւ հարգալից բոլոր կանոնների եւ չեն մեղանչել երբեւէ.The Signorino հաճույք է, սակայն, ի տարբերություն կանոնները չեն լսում, նրանց բոլորին, եւ սիրում է գնալ իր սեփական ուղին է, ծածկված է բոլոր իր ազատությունից.Հաճախում է միայն մեկը չէր ստանա շատ հեռու:Փաստորեն միայն առաջին կլիներ, շատ լավ կատարել իրենց պարտականությունները, սակայն դաժանություն, որը անցնելու է արագ մարվել բոլոր ոգեւորությամբ այն բաները, դու պիտի անել դժկամությամբ, ուժը արդյունքները.Միայն երկրորդ մեկում, միակ արդյունք է, որ անիմաստ կլինի:Դժվար է, բայց ասում է, որ նաեւ ասել է. «Պարտականություն է, ապա հաճույքը»:Երեխաների եւ դեռահասների համար պետք է սովորենք անել նրանց, այս կանոնը. Միայն այս ճանապարհով կարող եք այցելել, այնպես էլ, առանց ստանալու ձանձրացրել է կամ ռիսկը կորցնելու աչքում մայրուղու.The տնային դուք բավականին հյուրասիրել եւ միայն դրանից հետո կարող եք զվարճանալ, ինչպես դա պետք է արվի.
«Եթե դուք արել խնդիրները միայնակ»:
Երեխաները ստանում են դպրոցից տուն ու հաճախ մտածում է, եթե նույնիսկ եթե ծնողները հանդիպում են, նրանք շարունակում են մտածել: «Ինչու մենք միշտ տալիս տնային"Ծնողներն են նաեւ երեխաները, նույնիսկ նրանք, երբ նրանք եղել էին դրել մի թեթեվ գունավորում of հիասթափության նույն հարցը ոչ թե պարունակության պատասխանների իրենց ծնողներից:Սակայն շուտով բավարար: Այդ Նոթատետրեր կարողանում են գրել իրենց հմայքը կատարյալ ձեռագիրը and ուղղագրական անթերի, կոկիկ են աստիճան, որ precisely հարթեցնել համարները տարբեր խնդիրների եւ գործառնությունների,Երեխաները չեն ձանձրանում անում իրենց տնային ու ուսուցիչները եւ ուսուցիչներին պետք է դնել միայն լավ, շատ լավ եւ գերազանց:Բայց դու չես դող է երեխաներին գնալ ետ չորրորդ միջեւ տանը եւ դպրոցում:The Նոթատետրեր բոլոր թղթապանակների կարող գնալ մենակ դպրոց, իսկ տղաները շարունակում են քնում եւ խաղալ իրենց տներում.Վերջում դպրոցի կարիերայի, սակայն, դիպլոմներ, եթե դրանք վերցնել նոութբուքեր, եւ նրանք միշտ փնտրում jobs մասին:Սակայն երեխաները, ով վերջանա.Միջոցով lounging and խաղում չէր սովորել մի բան, նույնիսկ եթե դրանք տղամարդիկ ու կանայք, կդառնա, բայց անիմաստ է, քանի որ նրանք կարողանում են դա անել ոչինչ.Ինչ իմաստ պիտի ապրի.Խնդիրներն են սովորել է աճել, որպեսզի համոզվեք, որ ոչ ոք երբեւէ չի մոռանում այն, ինչ պետք է անել, քանի որ կյանքում ոչինչ չկա վատ չիմանալով, թե ինչ դուք եւ ինչ կարող եք անել:Լավագույն ճանապարհն է իմանալ, թե ով է մնալ պատրաստված են իրականացնել իրենց պարտականությունները լավագույն ճանապարհը.
Է մեքենաներ փաթեթավորման է
Կան սարքեր, որոնք ունակ է խաղալ այն, ինչ ուզում ես հետ cellophane.The cellophane թափանցիկ, սակայն բացի առաջանում է մեկ այլ առումով, ոչ հոտոտել, ոչ էլ հնարավորություն շոշափելիքի զգայարանը նույն մակերեսը բաների մեջ պարունակվող այն.Հիմա ամեն ինչ ծածկված, կարծես ամեն ինչ չէր կարող ձեռք տալ `վախենալով, որ վատնում էին շտապում.Պտղից նայում գեղեցիկ է տեսնել, բայց եթե այն անվճար է cellophane փաթեթավորեք, զգում բարդ, եւ եթե այն խայթոցների դեմ թվում է, որ համ նման Պլաստիկ, կարծես պլաստիկ պատել է մակերեսի ինքն ալ pervaded էության բաներ փաթաթված.Գուցե նույնիսկ այսօր ավելի քիչ են բարեկամական, քան առաջ, ինչպես որ իրենք լուծել մի անտեսանելի ֆիլմի, բայց լցված անտարբերությամբ: Միակ բանը, որ, իրոք, տանում հեռու են իրենց մարդկանց.
«Այն կորի inversions է
Փողոցները են գորշ ժապավեններ են բաժանում կապելու աշխարհը into ոլորտներում. Դրանցից են, հագած սպիտակ շերտեր տարբեր ձեւերով, ավելի կամ պակաս երկար: Կեսերին, իրարից տարբեր ուղղությունները, այն շերտերով են սովորաբար շարունակական է, չնայած երբեմն, որտեղ դա վտանգավոր են ընդհատվում.Կողմերին կան նշաններ ունեցող կարգախոսներով ու խորհրդանիշերը տպագիր տարբեր ձեւերով: Նրանք, ովքեր կարող են սովորել դպրոցում իմաստը բոլոր այն նվիրյալ ուղղաձիգ եւ հորիզոնական նշանների.Նշանակում այս ամենը է տարածել պահպանումը կանոնների մեջ շրջանառության շարժման, բայց հաճախ մնում է միայն հույսը, որ շատ վարորդներ են, ըստ երեւույթին, բավական անզուսպ.Մի կերպ, օրինակ, որտեղ գերակշռում կենտրոնի կողմից շարունակական սպիտակ գիծ էին բացատրել, որ բոլորը պետք էր համարել պատը երկու ուղղություններով պետք է գերազանցել ցանկացած հանգամանքներում ին կետում, որտեղ ձեւավորվել կորի, ինչը կանխվեց ովքեր մոտենալը ժամացույց է, հանկարծ ի հայտ ձեւով կետերում of machines that հերթը, կտրում ճանապարհը դարձնել շուրջ, սակայն նման naturalness that թվում էր, պետք է քայլ թույլատրվում:The ձախորդ, որոնք կարող են առաջանալ երկու ուղղություններով կարող է օգնել, բայց կանգ առնել եւ թույլ ուղիղ եւ ավարտել են իրենց անզուսպ մանեւրի.
«Մենք ասում ենք»:
Եթե ​​դուք ցանկանում եք տեղադրել երեխաներին լսել ուշադիր ենք ամեն ինչ ասում են մեծ, որ նկատել, որ նրանցից շատերը արտահայտելու իրենց բառերով, ամեն հաճախ պարբերական արտահայտություններ, այնքան, այնքան, որ լցոնում են բոլոր համամասնությամբ են տալու իրենց ելույթներում լսող տպավորություն որ դու խլել մտքերը.Դա տեղի է ունենում հատկապես նրանք, ովքեր ասում են բաներ, ոչ թե գտնել ճիշտ խոսքեր մի պահ է շարունակել linearity Ելույթի եք վերցնում փոքրիկ ընդմիջումների ժամանակ, որի փոխարեն լինելու լռել, մյուս կողմն ընդունելու է նրա դժվարությունը: Իսկ թե հոգեկան phonemes, դնում թռիչք and մի պահ հետո խոսակցությունը շարունակվի սպասող.Լսել այս մարդկանց համար, շատ երկար էր լցնում ականջները, իրենց բռնել են, բայց դուք պետք է ունենա համբերություն է աճել մինչեւ միջոցներ է հաղթահարել բազմաթիվ խոչընդոտներ ու դժվարություններ, եւ դա միշտ էլ ավելի հեշտ է տեսնել մեղքերը այլոց, քան իրենց սեփական. Յուրաքանչյուր մարդ պետք է իր ճանապարհը եւ օգնում ենք հաղթահարել խոչընդոտները հետ օգնության որ, նույնիսկ եթե դրանք Հենակներ բառերի քանակը: Կարեւորն այն է, որ այն, ինչ կարողանում է արտահայտել ուրիշներին:
"The տեսարան է աշխարհում»
Կան շատ ավտոմեքենա բոցավառվող, մեկը ավելի գեղեցիկ է, քան այն հաշվով, որ ճանապարհների վրա կնվազի ճնշող լանդշաֆտների.Հեռախոսային համարները, բջջային հեռախոսներ, որոնք զանգի ամբողջ ժամանակը:Պահածոյացված թյուննոս չգիտի ինչպես, ֆիզիկական կամ ձիթապտղի յուղ.Ներգործության մաքրող նյութեր համար լվացքի ամեն ինչ հետ, հեշտությամբ է.Կահույք ին Նոր գներով, որ դուք քաշեք նրանց ետ. Ներքնակ, որ տալիս եք Ձեր մահճակալ, եթե հեռախոսով.Ուրախ մարդիկ, որ եթե դուք տալ գումար անհրաժեշտ է մարել է մարումներով հարմարավետ.Բոլոր purgers եթե պաշարում ներքին կոյուղու blockages թ.Ելք վաճառքի բոլոր նախասիրություններում արտացոլված են քարերի մինչեւ կողպեքներ Մազերի դերասանների լաց լինել.Բանկերը որ Գովազդ իրենց զոհաբերություններով թ.Սուպերմարկետներ է ցածր գներով.Թերթեր ձեզ ծավալները տարբեր բաներ են, բայց բոլորն էլ հավասարապես գրավիչ.Այս ամենը մի քանի րոպե, մի կարճ դադար ֆիլմի էիք նայում. Այժմ, երբ դու մոռացել հիմա սկսվում է շատ, թե ինչ է եղել, եւ ես գրեթե նախընտրում անջատեք հեռուստատեսության եւ Երազ համար groped է մարսել բոլոր պատկերները, որ դուք արդեն արգելափակված տեսակետը.
"Խաղալիքներ այսօր»
Այս աշխարհում, որ աշխատում է, չի թույլատրվում նույնիսկ երեխաներին, որպեսզի կանգ առնել եւ մտածել եւ հորինել խաղալիքներ:Դրանք պատրաստի ներկառուցված եւ պարզապես սպասում է գնել.Փաթեթավորումը գեղեցիկ է, բայց մի անգամ բաց դա քիչ հավանական է, որ նրանց պարունակությունը կարող են իսկապես խթանել երեւակայությունը.Այն ամենը դրել են արդեն, ինչպես նաեւ հրահանգներ, թե «այս toy պետք է օգտագործել այդ եւ այլն»: «Դուք պետք է մղել այս կոճակները այստեղ ու այնտեղ»: "The զվարճալի գալիս ժամանակի հետ, երբ մտել մեխանիզմի համար, լավ է!"Իսկ թե քանի երեխա շարունակում են մնալ, այսպես հետո թակարդում բոլոր մեխանիզմների արահետներով, աղ եւ իջնել, բարձրանալ and դիմել շուրջ, առաջադրվել and փախչել եւ դադարեցնել Լեւոնը?Նրանք, ովքեր իսկապես աճում են reflexes, սակայն նրանք միայնակ չեն օգնել նրանց մտածել.
«Այդ տղան, ով ուտում ը»:
Որ թեմաները են իտալական երեխաների ուղեւորությունների ընթացքում, որի համար նրանք հարցնում են. Նրանց երեւակայությունը վարում ապստամբություն քայլելու բոլոր ուղիները, որոնք բացելու մինչեւ. Thoughts շտապում դուրս գալ իրենց գլուխները եւ հորդառատ բոլոր մատները հազիվ Բեգլարյանը է կապում է թերթիկ. The գրիչ rushing եւ առաջ վեր կամ վար ձախ եւ աջ դառնում այդ մտքերը into գրված նախադասություններին, որ դադարեցվել է:Բայց քանի որ դժվար է առաջինը, որ այդ արտահայտություններով ունեն իմաստ, եւ բոլորս նույն գնացքի մտքի. Քանի կրկնողություններից բառերի եւ թե ինչպես շատերն են շոգին ինչ - որ բան գրելու ճանապարհին են կորցրել:Մի քիչ էլ տղա էր, սոված, երբ նա գրել է թեման, սակայն, ոչ թե ժամանակ կամ մի բան ուտելու. The մտքերը, որոնք եկել էին, շատերը դեմ եւ գրեց բոլորին մի շարքով, բայց ամեն անգամ քաղց լսվեց առանց տեսել, եւ նա ուտում the ՀԻնչու H?Քանի որ նա արդեն սովորեցրել է, որ նրանք ջահակիր and chewed նրանց եւ ոչ մի աղմուկ.Թեման է ավարտին, բոլորը լցոնված ուշ, այնուհետեւ գրեթե առանց ստորակետներով and ժամանակահատվածները.Բայց ուսուցիչը պարզապես չեն հասկանում, թե ինչու fix բոլոր բայերի ունենալ առաջին անձ եզակի հոգնակի չուներ, եւ Հ.
«Լիցենզիան կյանքի համար»:
Հայրերի ու մայրերի ունեն կարեւոր դեր խաղալ իրենց կյանքում: փոխանցել այն, ինչ նրանք սովորել են իրենց երեխաներին, որպեսզի նրանք կարող են առաջնորդվել է հավասարակշռված եւ հաղթահարել բոլոր խոչընդոտները ճանապարհին կլինի գտնվեց.Դա հեշտ չէ, որպես ծնող, դուք, ամենայն հավանականությամբ, սխալներ, նույնիսկ ակամա, ապա ստանում սխալ վարքը իրենց երեխաներին.Դպրոց չկա, որը բացատրում է թե ինչպես պետք է գործել եւ ինչ են ասում եւ ոչ մի ծնող հավասար է մեկ այլ, ինչպես երեխաների, որոնք բոլորն էլ տարբեր են:Թերեւս դա է շատ համբերություն ին մասի բոլոր, այնպես էլ նրանց, ովքեր փորձում են սովորեցնել, քան փորձում են սովորել:Հեշտ չէ, որ այդ լիցենզիան, եւ քննություններին երբեք Խաղի վերջը:
«Այն երեխաները, որոնք դրվում սարքը»:
Երբեմն բնությունը դարձնում Անեկդոտներ, եւ երեխաները հայտնվում են առանց գիտակցելու հատուկ mouths. Նրանք չեն գիտակցում դա, եւ եթե կան ծնողներ, հորեղբայրներս, պապերի եւ տատերի, ուսուցիչներ եւ դասընկերների.Այն ժամանակ, երբ դու գնում է ատամնաբույժների, որոնք գալիս են այն խնդիրները, որոնք ատամների. Քանի որ նրանք չեն magicians, ոչ էլ խնդրահարույց է, բայց փնտրում եմ բարի gums եւ Ատամներ որ վերը եւ ստորեւ գիտեմ, որ բերանդ պատրաստվում է հասկանալ, նույնիսկ մինչեւ այն պատրաստ է:Եթե ​​մենք ուզում ենք ասել, որ միավորը չէ, քանի որ տղան չի առնում իր համար, որ երեւակայությունը պետք է, որ, բարեբախտաբար, չի պակասի, այլ որովհետեւ երբ ծամում, դուք երեւի հանդիպող դժվարությունները, որոնց նույնիսկ տեղյակ.Նպատակն է օգնել միավորի բերանը ստեղծել ներդաշնակ հայտնելով լավ ծամում.Կարեւորն այն է, որ պետք է վախենալ ոչ սարքը երբեք չի կերել այդպիսիք կան, ոչ էլ ունի, որ երբեւէ կծում.Դուք չպետք է հավերժ, բայց միայն մի որոշ ժամանակ է ժամանակ:Ճիշտ է երեխաների եւ դեռահասների ապավինում ծանր է ներկա եւ ապագա, կարծես, այնքան դանդաղ է, որ երբեք չի գա: Առջեւ հեռանկարով զգում լիարժեք խանդ մի վիճակում, եւ ոչ էլ գնահատում կարճատեվություն.Իսկ կրելու այն ուղղակի արդյունք է, որ Դուք կօգնեք ձեր ատամները են ուղղել իրենց դիրքերը, դեպի ավելի լավ կյանք են ծամում.Կարեւոր չէ, եթե նրանք, ովքեր չեն ստանում են զվարճանալ երգերի երեխաներին պահել իրենց սարքավորումները եւ բերանի նրանք գիտեն, որ եթե ուզում, պարզապես plug իրենց ականջները փակելու ձեր աչքերը եւ պատկերացրեք, թռչում, կարծես նրանք, ովքեր ի վիճակի էին այդ բերանը իրենց օդաչուները թռչել ու փորձնական նրանց միջոցով դավաճանական փոթորիկների ու առավել անսպասելի անհանգիստ.Ով չի սիրում նրանց բերանի կարող է երբեւէ երազել քշելու դրանք.
"The ուլիկ հետ R-կաղալ»
Դպրոցում սովորեցնում են բոլոր երեխաներին նամակ եք գրում եւ ձեզ ուղիղ է, struts եւ բոլոր որոշումները, առանց մտածելու նետվում է Ա մինչեւ Ֆ միջոցով vowels and consonants.Եւ չկա երեխան, ով հավատարիմ է մնում այն ​​squarely իր տառերով:Սակայն կար մի տղա, որը որպես երեխայի, նույնիսկ, եթե դա պարտավորվել է պահպանել ուղիղ ով գրել նամակներ, հետո կարդում, թե ասել է, որ ոչ մի կերպ չի կարելի դրանք կարող են պահել ուղիղ.Դա R, բայց չար r որ, եթե նույնիսկ գրված թղթի վրա ամուր, երբ նա փորձել է ասել, որ պառկեցի հարմարավետ կեսը.Եղել բացարձակապես որեւէ կասկած այն էր ձանձրալի Rs.
«Ինչպես են գրքեր"
Կինո նրանց հեռվից, բոլոր կնճռոտ մինչեւ մասին shelves of գրախանութներում կամ գրադարանների կարծես նման են, եթե ոչ այն պատճառով, որ ոմանք ավելի ու ավելի գունեղ, գրեթե չեն տարբերվում.Բավական է մի թեթեւ է, ինչպես են մարդիկ դիտարկվում հետեւից, ու նայում նման մի հեռավորության վրա, ապա նրանք բոլորն էլ նայում են նույնը: Ուզում եք իմանալ, թե մարդուն փակցնելուց համար պետք է նայում դեմքին եւ գիտեմ, դուք պետք է թերթել ներքեւի է մտքերի, խոսելով ու ստացել պատասխան:For գրքեր պետք է անել նույն բանը:Միակ տարբերությունն այն է, որ իրենք ունեն իրենց սեփական ձայնը, խոսքերը, սակայն, որ բոլոր գրված եւ պետք arm իրենց համբերությամբ եւ կարդում էջերը, որոնք պարունակվում են երկու եզրեր է քանզի դժվար է, որ առաջինը դուք չեք հավատում դուք ցանկանում եք բացել աչքերը մի հետաքրքիր տղայի.Գրքեր են կախարդական `եթե երեխան սկսում է բացել ու կարդում դրանք, հաղթելով իր նախնական ծուլություն, դուք շուտով հասկանում է, որ ընթերցում պարզապես մի ուրիշ ճանապարհ գնալ:Բոլոր երեխաները պատրաստ են Ճանապարհորդություն դարձնել էջերը գրքի է ամենադյուրին and ամենաէժան ճանապարհն է դա անել.Ոչ մի ծնող չի կարող ասել, ոչ մի երեխայի, ով ուզում կարդալ գիրք:Անշուշտ, նա կկարողանա գտնել ժամանակ կարդալու եւ փոխարենը նա ունի առաջադրվելու, իսկապես, ցավոք, չի թվում բառերի
«Ա փոս է Օզոնային"
Դա նույնն է, երբ նշանների հեծանիվների անիվ.Նրան սովորեցնել երեխաներին դպրոցում այսօր.Օզոնային գտնվում է վերին մթնոլորտում ու դերը, այն ունի անթիվ հազարամյակներ է անպիտան արեւի, վարձակալության տրամադրելուց քիչ վնասակար է ապրել բաներ.The սպառում իր շերտի, սակայն, նաեւ հնարավորություն է տալիս ավելի վնասակար ճառագայթները անցնել, եւ հետեւանքներով, որ այժմ կարող է միայն պատկերացնել:Մենք փորձում ենք գտնել լուծումը տասնամյակներ, բայց դուք չեք կարող համաձայնության գալ, թե ինչպես է միջամտել, իսկ կլիմայական մեծացնում է իր tantrums.Just դրեց կարկատել է փոս, մարդկությունը պետք է փրկել, բայց նրանք, ովքեր հաջողությամբ են կարկատել այդքան մեծ եւ ինչպես ենք այն այնքան բարձր.
«Այն երեխաները ունեն բնույթ»:
Կան շատ մարդիկ, ովքեր, բոլոր տարիքի, որպեսզի զգալ ապահով, նրանք պետք է բացահայտել խմբի հետ, որը ճանաչված ու գիտեն, որ գոյություն ունեն: Առանց ինչ - որ մեկին, որը շուրջ հագած նույն կերպ, եւ խոսում and Ակնարկ նույնպես չունեն ձայնն է, բայց մնում են ջահակիր, տխուր փաթաթված իրենց overcoats.Ես անչափ վտանգավոր է եւ հաղթահարել իրենց անապահովությունը, նրանք խեղդվել են զանգվածային.Զանգվածային, սակայն, formless, չափազանց անկայուն է, ունի որեւէ բնույթ, բայց ունի մի մեծ թերություն. Դա խորապես հիմար, բավական է հետեւել, շատ բառացիորեն, նույնիսկ անիմաստ հայտարարություններ են խոսեցի.Եթե ​​դուք գալիս, որ մյուսները կամքը թելադրել, ցանկացած դիկտատոր կարող է քայլ եւ նրանց անել եւ գտնում այն, ինչ ցանկանում եք:Բարեբախտաբար, մարդկությունը բազմակողմանի է եւ կան շատ երեխաներ, ովքեր ունեն իրենց սեփական բնույթ եւ թույլ չեն տա իրենք պետք է ամեն ինչի ազդեցության տակ են հայտնել, որ սովորում են գնահատել իրենց հետախուզական.Դրանք լինելու է վաղը կասեմ, որ մարդ չի հետեւել զանգվածային-ի այն ամենը, ինչ է նրանց, սակայն սովորելու է մտածել ամեն սեփական ուղեղի.
«Այդ մեծ են, միշտ ճիշտ է»:

Մի տղա, ով դեռ քայլում հայացքից հիման վրա ուսմունքների մյուսների ստացած դեռ լիովին ի վիճակի հետեւել իրենց երկու ոտքերը, եւ ուշադիր ինչ է ասել, քանի որ աշխարհը իր շուրջը դեռ անհայտ է:Դա հենց այս պատճառով է, որ ամեն ինչ համեմատում են: Այդ մասին, եւ դա հեշտ է գտնել բազմաթիվ հակասություններ.Հասունացած UPS սովորաբար խելագար եւ ասել, շատ բաներ, որոնք ոչ միշտ են համընկնում, եւ եթե անգամ ամեն մի շարքով, մի տղա կլինի, որքան ավելի շատ պատճառ է կշտամբել.Հիմնական պառկեցի կանոնները, բայց երբեմն կարող են առաջին չեն հետեւել դրանց:Երեխաների համար դա սխալ է, քանի որ նրանք միշտ էլ խնդրել են հետեւել շարանը եւ ստորագրի մինչեւ ձանձրույթ.Իսկ եթե երեխան մի սուլիչ and սուլիչ երբ մեծ սխալ, թերեւս բոլոր եւս պատճառ կը անհայտանալ եւ բոլորը համաձայն են այն պետք է լինի:
«Որովհետեւ տները լուծել»:
Նոր տուն, նորակառույց, բոլորս գեղեցիկ է, հարթ եւ առանց պատերի cracks մասին կամ wrinkles կամ ճաքեր.Սակայն նոր տներ, երբ դու գնում, ապա նրանք նույնպես բնակեցված.Մարդիկ ապրելու տներ են, լցված կահույքի եւ հագուստի եւ ճաշատեսակներ pots and Ակնոցներով, կոշիկներ, գրքերի եւ շատ ավելին.Այս ամենը մի քաշ, եւ նրանցից յուրաքանչյուրը, - ավելացրեց միասին, այս կշիռները են գեղեցիկ քաշը.Տները են դիմակայել ծանրությունը ժողովրդի եւ բոլոր նրանց կից կառույցներ են դնում գործել համակարգՄարդիկ, սակայն, չի զարդարում իրենց տները նույն կերպ, իսկ հետո տները դեռեւս լի նույն քաշը.Բացի այդ, հիմքերը տների չեն նույնությամբ, նույն հիմքը բոլոր քան - նը:Ի վերջո, ինչ պատահում է, որ տները that դարձնել ջանքեր աջակցել քաշ իր բնակիչների, որոշ ժամանակ անց Ադրբեջանի ժամանակ, ցույց են քաշվել փոքր cracks մասին մի քանի վայրերում, մասնավորապես, որտեղ փորձ է արվում լսել:Բայց չկա անհանգստանալու, քանի որ փոքր ճշգրտումներ են, նորմալ է եւ բոլոր տները, նրանք ցույց են տալիս, ցուցանակները, ինչպես եւ մարդիկ, երբ բեռնման գնումների պայուսակներ կամ ծանրոցներ ջուր ու մկանների լարվածության մեջ են աջակցել ջանքերին.Տները, սակայն, ի տարբերություն մարդկանց, չեն քաղաքների եւ քաշ, եթե վերցնում են, քանի դեռ մարդիկ ապրում են այնտեղ եւ չեն տեսել իրական տուն մարդիկ, ովքեր բողոքում են, որ նրանք տեղավորված ներսում.
«Դառնալու մեծ»:
Մենք գիտենք, որ մենք աճում են, չնայած որ ամեն օր, որ մենք հազիվ թե գիտակցում դա: Եթե ​​նայենք ամբողջ կահույքով, մենք տեսնում ենք նրանց լինելը, մի քիչ փոքր է, իսկ մեր աչքերը բարձրացվում են.Մենք վախենում դեռ հայտնի չէ, թե ով ենք մենք կդառնան, եւ մենք կառչել է Ալիս, բայց չի շիշ պարունակող հեղուկը նեղանալ.Մեր խաղալիքներ մեզ ընկերությունը, բայց մի քիչ ժամանակ է ավելի տխուր է, քանի որ մեր խաղը, սկսում է ունենում այն ​​կողմ.Դա այնքան դժվար է լինել միջին եւ ժամացույց բան, որ դուք չեք ճանաչում.Մեր ծնողները շատ արագ են խոսում, բայց դրանք արդեն ավելի ու երբ նրանք մեր տարիքային կորցրել հիշողությունները. Տեսանկյունից, որի հետ նայենք shyness չի կատարել դրանք օբյեկտիվ լինել: նրանք առավել անհանդուրժող մեր աճել է եւ ուզում է մեզ հասկանալ իրենց բոլոր խոսքերը:Մենք վերջերս սկսել են գրել, եւ դեռ չենք մենք մեր սեփական նշանակությունը, նրանցից շատերը սահում է անհասկանալի, երբ նրանք հավատում են մեր վատը չի հասկանում նրանց եւ չեն բողոքում անընդհատ զբաղվել and անշնորհք միջնորդությունը մեր մտքերը դեռեւս փոքր է:Նրանց համար ամեն ինչ պարզ է, բայց արդեն դուրս.
"The Ատամների Հեքիաթ եւ կաթնային Befana"


Երբ երեխան հանվում է միայն մեկ ատամը մեկը կաթնամթերքի, որ ինչ - որ պահի սկսում ես պարել, առանց որեւէ մեկին ասելու նա այդ անելու համար:Տղան, սակայն, մտավախություն ուներ, որ գիշերը պիտի անցնեն Befana բերելով նվերներ երեխաների եւ դեռահասների, չէր լինի վտանգավոր է ատամի Հեքիաթ ինքը գնալու է տուն եւ տղայի, ով կորցրել է իր milk ատամը.Եվ եթե նրանք բախվել են մութ եւ երեկոյան:La Befana իր տոպրակի մեջ լի քաղցրավենիք եւ ածուխ է, ավելն ձեռքին, եւ մկնիկի ձախ, որ իր պարգեւը եւ գնում հեռու է ատամը:Տղան, վախենալով հետեւանքներից, այդ բախվում ին վառարանով են խոհանոցում, աջ տակ Hood էր թողել մոտենում նախազգուշացնելու նկատառումով Epiphany, որը նաեւ մուկ.Տղան չգիտեր, որ Epiphany են մութ չէր կարող տեսնել, որքան այդ գիշեր էին մոռացել իր ակնոցներ տանը: Նա տեսել էր իր ծրագիրը, եւ հենց նա փորձել է բարձրանալ ապա Hood, նա բախվել է մկնիկի են այնտեղ.Բարեբախտաբար, ոչ մի բան անում է: Պարզապես լավ սարսափ. Մի նրանք եղել են հաճախ, քանի որ մուկ կար ողջ տարին է տներում բոլոր երեխաներին տանում են իրենց ատամները, եւ ոչ թե միայն երեկոյան, նա դարձավ the Epiphany.Գուցե, հետո դառնում է լույսի, եղել է լավ զրուցարան եւ գուցե տեսել խաղարկության եւ նաեւ սիրում.Այս ամենը տղան ով է արել այդ խաղարկությանը, ես կարող եմ միայն պատկերացնել, քանի որ նա երբեք չի տեսել դրանք, ոչ մկնիկը ոչ Epiphany.Եթե ​​նվերներ են գեղեցիկ, գուցե դրա նախագծում իրոք նման է.
«Պատիժը կրող դեմքը»:
Բացարձակապես միեւնույն է երբեւէ ցանկանում են ժպտալ, նույնիսկ երբ դա իրոք այդպես է, որ նա անում է.Դպրոցում, հետո, այնպես որ, համառ բան պատահում է ասել նրան, որ ձեզ հազիվ թե հավատում են դրան.Մեկը դասի ուսուցիչը անգլերենի, թերեւս այն պատճառով, որ նա ձանձրանում է ավելի քան միշտ, գտավ ոչինչ ավելի լավ անել, քան խաղի հետ կոտրված հուշում է գույնի համար ու վազում դեպի ուսուցչի, օգտվելով այն ճկունությունը քանոն եւ միայն ներքեւում իր քիթը, առանց նրան չնկատել.Երբ հուշում է գույնի իր հարվածել մոտակայքում աչքով, սակայն, եթե նկատել. Անմիջապես նա փորձել է գործընկերների աչքերին մի ստվերի, որոնք օգնում են ուսանողներին տեսնեք մեղադրյալ.Բայց բոլոր աչքերը էին ուղիղ ու տեսնեն իրենց աչքերը արել որեւէ wrinkles, բոլոր նրանք, բացառությամբ մի երեխա, թաքցնել իր shyness, երբ նրան հարցրել են, եթե դա նրան, չի կարող կանգնեցնել ժպտում.Ուսուցիչը, որը քիչ էր: ցավ, imagining, որ երեխան ունեցել է մի բան չգիտեմ, թե ինչ էր պատահել նրա, պնդում հարցաքննության. Ավելի ու ավելի երեխայի հարցաքննել նրան չի կարող համոզել նրան, որ նա հետ կապ չունեն, թե ինչ էր պատահել:Ուսուցիչը, որ պահեց հուշում է, որ գույնի էր հարվածել նրան `ասելով, որ դա էր թեստը, բայց չէր մտածել, տեսնել, եթե նրա կասկածները են ճիշտ:Երեխան բացակայում էի ամբիոնի եւ անկյան that ձեւավորված դասավորվածության իր գրասեղանի աթոռին, որ դժվար է պատկերացնել, որ նա կարող էր հաջողվում է հարվածում ուսուցչին.Սակայն միամիտ արտահայտությունն է երեխայի դեմքին, որ լցված է այս բացը աչքերին ուսուցչի, ով insisted ին սպառնում է իջեցնել իր վարկանիշը եւ ուզում եմ հայտնել միասին ծնողների հետ, եթե հաջորդ օրը նման միջադեպ է տեղի ունեցել:Հենց ամբողջ մեղքն իր դեմքը that դեմքը, որ չի կարողացել կանխել:Իրական հանցագործ էր առաջին շարքում, աջ քթի տակ է ուսուցիչ, մի դիրք, որտեղ նա չէր կարող վրիպել, նա ընտրում է տեղափոխել առավոտյան միալար.Նա ծիծաղեց, շատ լուրջ, եւ դա շատ լավ է խափանել.Գույնը եւ քանոն է հուշում կոտրվել եւ արագ թաքնվել տակ իմ գրասեղանի առաջ, ուսուցիչը կարող է տեսնել նրանց:
"The Magic Գրիչ է Angelo"
Մի տղա կար բան ասել եւ գրել, բայց գրիչներ, որ նրա ծնողները տվել նրան դպրոցում, մի փոքր, քանի որ նրանք վախենում են, որ եթե պարտվել, մի քիչ քանի որ նրանք տեսան, որ մենք խաղում ոչ պատշաճ, ոչ Մի կերպ, ես երբեք չեմ գրում, լավ ու հաճախ հետեւանքով առաջացած դժվարությունները գրավոր:Դա մի մեղք նրա բոլոր ցանկությունը գրելու վազեց ծանծաղուտի մեջ խրված է հուշում of իր գրիչով.Ուսուցիչը իտալական կրքի տեսաւ նրան, թեեւ նա միշտ իր սեփական եւ չնայած բոլոր ուղղագրական սխալներով գրելիս, եթե այն ավելի անկաշկանդ, երբ նա խոսում էր բառերը հաճախ էին արտահայտիչ.Մի օր նա տուեց նրան գրիչ: Առանց տեսել մյուս աշակերտների, ասաց, որ գրիչ եւ երբ նա օգտագործում է ցանկացած ստիպված էր դա անել իմաստուն եւ judiciously, քանի որ այն մի քիչ «կախարդական. Երբեք տվեց խնդիրները գրելու, եւ այս պատճառով, մինչեւ գրավոր, նա ստիպված էր մտածել, շատ զգույշ մասին, թե ինչ նկատի ուներ, որովհետեւ նա nonce կլիներ մտածել անգամ մասին գրում այն.Էր զգույշ լինել, թե ինչպես է նա մտածում խոսքերը, քանի որ նա գրել բառը բառի համար, ճիշտ այնպես, ինչպես ինքն է ուզում:Բայց նա ստիպված էր մտածել, դրանք ճիշտ, առանց ուտելու եւ, հատկապես տառերը, «ը» եւ vowels կամ «ժբ», հետո «ՋԻ թ. Ավելին այլեւս ստիպված էր գրել «գ» փոխարեն, «ժէ», կամ հակառակը:Magic գրիչ, որ նաեւ շատ զգայուն եւ չդիմացավ երեխաներին, ով մտածում է, որ բառերը սխալ.Եթե ​​այն էր ուշադրություն դարձնելով այս ամենը, երկուսը միասին, որ կազմում է մի գեղեցիկ եւ շատ լավ քանի գնահատականներ է մինչեւ տարվա վերջ եւ, ​​թերեւս, լավ վեր.
«Ա պեդալ բոլոր միայնակ»:
Մի տղա, ովքեր մշտապես մասնակցում են ուղղել կոշիկ եւ կոշիկի, հաճախ նույնիսկ slamming դռները, նրա գուլպաներ սայթաքեց դրանք մեզ լավագույնը, որ կարող են, երբեմն էլ բռնվելով կոշիկներ. Երբ առավոտյան վերադարձավ վերցնել դրանք, ապա մի երկու պարբերաբար գնացել է, եւ որ երեխան մի քանի մաքուր կիսագուլպաներ:Դա, մինչեւ մոր գնալ փնտրելու կորցրած կիսագուլպաներ վերաբերյալ տարբեր ճյուղերի վրա կոշիկի, նախքան դուք դրել կեղտոտ շորերը wash է լվացքի մեքենայի.Համար ավելի լավ, թե վատ, եւ վաղ թե ուշ նրանք միշտ էլ գտնվել է իր գուլպաներ.Բայց մեկ զույգ կիսագուլպաներ, քանի որ նա փորձել է պարզել treasuries միակը, որ մենակ էր դրված է լվացքի մեքենայի համար լվանալը.Երբ այն չորացրած, հետո դնում հագուստի գծում է, որ միայն ինքը տեղադրված է գզրոց մաքուր կիսագուլպաներ:Մյուս չի լսել, նորից մի քանի ամիս.Իսկ գզրոց է, մաքուր, միշտ սպասում է tucked մեջ ոտքով են տղայի համար, սակայն ինչպես կարող է պատահել, այս պատճառով, ապա երեխան պիտի գնա շուրջ մեկ ոտքով առանց ուժեղ խփել:Պատժել է իր անուշադրության, դա տանում.Վերջապես մի օր, երբ նայում են ավելի երկար, իսկ մայրը, նայում են կոշիկի եւ փորձում վերադասավորել դրանք լավ թաքնված դռան վերջին կոշիկի, թվում էր կորցրած կիսագուլպա ձեռքերի ամիսներով եւ, վերջապես, դնում այն ​​լվացում մեքենա է լվանում:Մի չոր, կապում է նրան գոհունակությամբ է գզրոց, վերջապես, ինչպես նաեւ մյուս.

Nessun commento:

Posta un commento